بیایید روحیه ی خود مدیریتی و اتکای به نفس و اعتماد را در دانش آموزان تقويت كنيم            به وب سایت پیش دانشگاهی و دبیرستان صدرا خوش آمدید.           

اخبار سایت


آخرین اخبار  | گروه های اخبار |
گروه های اخبار : اخبار روز
بازارچه خیریه

۲۰ / ۱۱ / ۱۳۹۳

بازارچه خیریه ی مقطع هفتم مجتمع آموزشی صدرا از تاریخ 18/11/93 لغایت 21/11/93 با رویکرد یاد آوری روحیه همکاری و انسان دوستی در دهه ی مبارک فجر به مدت 4 روز در محل دبیرستان دخترانه صدرا شروع به کار نمود.

در این بازارچه خیریه که با حضور پر شور دانش آمخوزان فعال و خیر این پایه از روز شنبه مورخ 18/11/93 آغاز به فعالیت نموده از ابتدای صبح با شور وصف ناپذیری نسبت به طراحی چیدمان غرفه ها اقدام گردید و عده ای از اولیای عزیزمان نیز در این زمینه فرزندان خود را همیاری نمودند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.حاصل تلاش دانش آموزان پایه هفتم غرفه های متنوع : تغذیه سالم ، زیور آلات، بافتنی ، شمع، کافی شاپ، شیرینی و میوه های خشک ، گل چینی و صنایع دستی خود  دانش آموزان بود.سرکار خانم قدیمی موسس و مدیریت محترم دبیرستان صدرا با شرکت در نخستین روز این بازارچه از دانش آموزان خیر تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

دانش آموزان در ساعت های تفریح بر سر غرفه های خود حاضر شده و علاوه بر انجام عملی انسان دوستانه مهارت های برقراری روابط اجتماعی خود را نیز پرورش می دهند.

این بازارچه به مدت 4 روز از ساعت 7.30 لغایت 14.30 در محل دبیرستان صدرا دایر می باشد